-
prof. dr hab. Adam Sagan
- Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych UEK
Adam Sagan, profesor, kierownik Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych zajmuje się modelowaniem marketingowym, modelami SEM i analizą zachowań konsumenckich.
Prowadzi zajęcia z międzynarodowych badań marketingowych, metodologii badań społecznych, modelowania marketingowego, a także z wykorzystania programu Statistica w badaniach marketingowych.
Szkolenia Prowadzącego

Budowa modeli w programie Mplus – od analizy tabel do modeli mieszanych
Opanuj wszechstronne modelowanie danych w programie Mplus, od prostych analiz regresji po złożone modele SEM i wielopoziomowe modele mieszane. Szkolenie…

Analiza danych w programie JASP (Jeffreys’s Amazing Statistics Program).
Poznaj możliwości programu JASP – intuicyjnego pakietu statystycznego łączącego prostotę obsługi z elastycznością bibliotek R. Szkolenie pozwoli na praktyczne stosowanie…