Projektowanie angażujących zajęć dydaktycznych i dobór metod odpowiednich do treści przedmiotu i zakładanych efektów kształcenia

Weź udział w szkoleniu i odkryj, jak projektować zajęcia akademickie, które angażują studentów i sprzyjają ich głębokiemu uczeniu się. Poznasz sprawdzone metody, narzędzia i techniki, dzięki którym Twoje zajęcia staną się nowoczesne, skuteczne i dopasowane do potrzeb różnych grup odbiorców.

Realizowane zagadnienia

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę, umiejętności i kompetencje niezbędne do projektowania nowoczesnych, angażujących zajęć akademickich, zgodnych z aktualnymi standardami dydaktyki szkoły wyższej. Będą potrafili zaprojektować strukturę zajęć opartą na aktywności studentów, sprzyjającą ich zaangażowaniu i głębokiemu uczeniu się, nauczą się tworzyć scenariusze zajęć dopasowane do zróżnicowanych grup odbiorców, przećwiczą dobór metod i narzędzi dydaktycznych wspierających różne efekty kształcenia (wiedza, umiejętności, kompetencje społeczne), rozwiną umiejętność refleksji nad własnym stylem nauczania i jego wpływem na efektywność procesu uczenia się studentów.

Warunki udziału:

Uczestnicy szkolenia: Nauczyciele akademiccy UEK
Ograniczona liczba miejsc: 15 osób w grupie

Szkolenie realizowane w ramach projektu FIRST in FERS (dodatkowe warunki uczestnictwa).

Kierownik projektu

dr hab. Jarosław Plichta, prof. UEK

Kontakt w sprawie szkolenia:
Renata Pawłowska
pok. 210 A Budynek Główny
tel.: + 48 12 293 50 14
e-mail: fif@uek.krakow.pl