Puzzle Moodle – wykorzystanie platformy do stworzenia pełnego kursu dla studentów

Moodle jako narzędzie do osiągania celów dydaktycznych.

O szkoleniu:

Formuła 2-dniowego szkolenia pozwala nie tylko „poznać” możliwości platformy Moodle ale praktycznie zastosować i przetestować rozwiązania w niej dostępne.

Zapraszamy osoby, które:

– myślały o korzystaniu z platformy ale nie wiedzą jak zacząć,

– już to robią ale chciałyby robić lepiej, więcej i wydajniej,

– pracują na platformie na poziomie bardziej zaawansowanym.

Zaczniemy „standardowo” od celów jakie chcemy osiągnąć i tego jak Moodle może nam pomóc w ich osiągnięciu. Wykorzystamy elementy ADDIE i analizy Persony (odbiorcy naszego kursu).

W praktyce skupimy się też na:

  • zastosowaniu we własnym kursie zasadniczych ustawień ułatwiających pracę wykładowcy w kursie,
  • zastosowaniu w kursie podstawowych narzędzi komunikacyjnych ze studentami,
  • wykorzystaniu w kursie multimediów,
  • wykorzystaniu H5P – modułu aktywizującego,
  • korzystaniu z aktywności tj. zadania. quizu, głosowania, bazy danych, słownika jako narzędzi uczących a nie tylko sprawdzających,
  • budowaniu wizualnego, nowoczesnego układu kursu.

Warunki udziału:

Uczestnicy szkolenia: Wykładowcy UEK
Ograniczona liczba miejsc: 15 osób w grupie
Ważne: Każdy uczestnik przynosi swój laptop na szkolenie

Szkolenie realizowane w ramach projektu FIRST in FERS (dodatkowe warunki uczestnictwa)

 

Kierownik projektu

dr hab. Jarosław Plichta, prof. UEK

Kontakt w sprawie szkolenia:
Renata Pawłowska
pok. 210 A Budynek Główny
tel.: + 48 12 293 50 14
e-mail: fif@uek.krakow.pl