Puzzle Moodle – wykorzystanie platformy do stworzenia pełnego kursu dla studentów
Moodle jako narzędzie do osiągania celów dydaktycznych.
- Organizator: Projekt First in FERS - Podniesienie kwalifikacji i kompetencji kadry dydaktycznej UEK
- Miejsce: Pawilon F, sala 617L
-
Termin Rozpoczęcie Zakończenie Liczba godzin 14 listopada, 2025 09:00 14:00 6 godz. 21 listopada, 2025 09:00 14:00 6 godz. - Prowadzący:
O szkoleniu:
Formuła 2-dniowego szkolenia pozwala nie tylko „poznać” możliwości platformy Moodle ale praktycznie zastosować i przetestować rozwiązania w niej dostępne.
Zapraszamy osoby, które:
– myślały o korzystaniu z platformy ale nie wiedzą jak zacząć,
– już to robią ale chciałyby robić lepiej, więcej i wydajniej,
– pracują na platformie na poziomie bardziej zaawansowanym.
Zaczniemy „standardowo” od celów jakie chcemy osiągnąć i tego jak Moodle może nam pomóc w ich osiągnięciu. Wykorzystamy elementy ADDIE i analizy Persony (odbiorcy naszego kursu).
W praktyce skupimy się też na:
- zastosowaniu we własnym kursie zasadniczych ustawień ułatwiających pracę wykładowcy w kursie,
- zastosowaniu w kursie podstawowych narzędzi komunikacyjnych ze studentami,
- wykorzystaniu w kursie multimediów,
- wykorzystaniu H5P – modułu aktywizującego,
- korzystaniu z aktywności tj. zadania. quizu, głosowania, bazy danych, słownika jako narzędzi uczących a nie tylko sprawdzających,
- budowaniu wizualnego, nowoczesnego układu kursu.
Warunki udziału:
Uczestnicy szkolenia: Wykładowcy UEK
Ograniczona liczba miejsc: 15 osób w grupie
Ważne: Każdy uczestnik przynosi swój laptop na szkolenie
Szkolenie realizowane w ramach projektu FIRST in FERS (dodatkowe warunki uczestnictwa)
Kierownik projektu
dr hab. Jarosław Plichta, prof. UEK
Kontakt w sprawie szkolenia:
Renata Pawłowska
pok. 210 A Budynek Główny
tel.: + 48 12 293 50 14
e-mail: fif@uek.krakow.pl